2011. január 23., vasárnap

Egyszerű bábok

A báb játékok szerintem örök darabok. Minden gyerek imádja őket, ráadásul hamar meg is értik és viccesnek tartják. Mila már most (közel két éves), nagyokat kacag azon ha eljátszom, hogy a báb a fejemre mászik, megijedek tőle, és utána jól leszídom a macit, hogy hogy gondolta ezt?? :P
Ezt az egyszerű bábot kb. 5 perce se, hogy meláttam és rögtön post-oltam is, mert szerintem annyira ötletes.  Nem is gondolom, hogy túl kéne ragoznom az ötletet, vagy a kivitelezést... Önmagáért beszél!

HT_nesting_1.jpg
Egy egyszerű leírás is van az elkészítéséről. (lehet a napokban én is megcsinálom Milának :P). 
Jó ötlet esetleg, rajzolni tudó gyerekeknél, ha hagyjuk, hogy saját maga rajzolja fel (textil filccel) a családot, amivel később eljátszhatjuk az otthoni történeteket. :)


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...