2011. január 20., csütörtök

Valentin napra gyermekünknek



Alapvetően, valentin napi ötlet, de mégis úgy vélem, hogy ez a kis "leveles táska", ha már elkészítettük, maradhat egész évben a székre akasztva, hisz gondolom nem veszi a gyerek zokon, ha egy évben, nem csak egy kedves üzenet landol a postaládájában. ;) Rettentő kedves, kreatív, játékos és ötletes szerintem ez a kis táska. Főleg mivel ettől felnőttesebbnek is érezhetik magukat, hisz saját postaládájuk lett! Kéremszépen... Ez már valami! :P
Ha nem is egy ilyen táskát készítünk (mert nincs időnk vagy megfelelő tudásunk hozzá), akkor se búsúljunk, hisz ezt az alap ötletet, át lehet ültetni másféle kidolgozásba. Mint pl. az alább látható egyszerű boríték, amit (ránézésre, mert még mindig nem értek az ilyesmi objektív megítéléséhez) seperc elkészít az ember.




1 megjegyzés:

Szilvi írta...

Volt egy film, meg nem mondom melyik, szerintem te se fogod tudni, mert kiscsirke vagy még-hehe, ahol egy befőttesüvegben üzengettek egymásnak a családtagok mindenféle kedvességet, nagyon aranyos jelenet volt, a mai napig emlékszem rá és kistini koromban, ezer éve én is próbáltam otthon bevezetni. Na erre emlékeztet engem ez a kistáska. Jópofa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...