2011. február 28., hétfő

Áztasd az állatod...

Elsőre le se esett, hogy mi ez??? Aztán amikor igen, akkor egy jót nevettem! :D Haláli ötlet! Ráadásul egy kis képszerkesztő program ismerettel könnyedén készíhetünk magunk is ilyesmit...

Forrás: Gyerekszoba

Még egy dolog a teával kapcsolatban. Nekem, egy gyerekkori barátnőm balesete miatt (aki szegény komoly égési sebeket szerzett :( ) berögzült, hogy rögtön langyosra készítsem a teát... 
Megosztanám veletek, hogy hogy szoktam hátha még nem jutott eszetekbe és jól jön. Egy eszenciát készítek először. A kancsót csak félig töltöm meg forró vízzel és ebben ázik ki a filter (annyi amennyi a teljes kancsóhoz kell!!) Ezután beízesítem ahogy szoktam (szintén a teljes kancsóra számolva!). Mindenkinek van már jól bevésődött, kedvelt adagolási módszere. Ez alapján ízesítsétek. Ekkor már egy erősnek mondható eszenciánk van, amely akkor válig igazán finommá és RÖGTÖN IHATÓVÁ, tehát veszélytelenné (!!!!!) ha felöntjük hidegvízzel. Így soha nem félek oda adni Milának! :)


1 megjegyzés:

Szilvi írta...

Én is így csinálom Csaninak, magamnak meg elérhetetlen helyen áztatom ki a Teekane teám.
Ja és nekem is van egy barátnőm, akinek a kisfia borította magára a forró italt, szóval én is elővigyázatos vagyok.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...