2011. február 21., hétfő

Csemete tumblr

Az oldalsávban elhelyeztem egy kis képet...

Ha ide kattintotok időnként, akkor rengeteg egyéb ötletet találtok, melyeket szintén én gyűjtöttem össze. (Alkalmanként fordítós linkkel beállítva! Gondolva azokra, akik nem beszélnek más nyelven...)
Azért hoztam létre ezt a kis galérát, melyben linkkel ellátott képeket találtok (link a képre kattintva!), mert egyszerűen képtelen vagyok annyi bejegyzést megvalósítani, mint amennyi fantasztikus ötlet lézeng a világhálón! Nem tehetek róla, ám felettébb örülök neki! :P

Mazsolázzatok kedvetekre! Szinte naponta frissítem... ;)

Lesznek persze ezekből olyanok, melyeket kiemelek és bővebben is írok róla, de sok van ami önmagáért beszél. :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...