2011. február 24., csütörtök

la petite magazin

Pár napja fedeztem fel ezt a magazint és bizonyos részleteiben, nagyon tetszett. Igen, vallom, hogy a gyerekeknek is jár a "divat" még ha nem is épp úgy, mint a felnőtteknek, de mégis! Kijár nekik is, hogy tetszetősek legyenek, hogy a felnőttek megdicsérjék őket!
Az önbizalom építését nem lehet elég korán elkezdeni (de persze túlzásokba se kell esni!). A saját véleményem az, hogy ez az egyik legfontosabb útravaló az élethez. Bár meglehet, hogy a saját tapasztalataim beszélnek belőlem, mivel amikor magabiztosnak érzem magam, akkor valahogy jól sikerülnek a dolgok, ám ha elbizonytalanodom, és kis hitű vagyok, akkor valóban beteljesedik a félelmem. (és nem titok, hogy nem vagyok az önbizalom bajnoka... :))
Na tehát, azt gondolom, hogy lehetnek a gyerekek is divatosak és tetszetősek. Nem kell feltétlen az új, méregdrága ruhákra gondolni, mert én speciel turkálókba járok, ahol rendszerint megtalálom a GAP, a NEXT,  és a ZARA márkákat is.

Elkalandoztam, bocsi... :P

Vissza a magazinhoz! Azt gondolom, hogy ebben a magazinban tényleg művészi oldaláról közelítik meg a gyerekdivatot. Érdemes végig nézni az egészet! nem csak divatról lehet olvasni benne... 


Az én kedvenceim:






Ez a kislány külön kedvencem, annyira gyönyörűséges... ♥♥♥





Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...