2011. február 28., hétfő

Öltábla

Ha tudtok varrni, akkor ezt ki ne hagyjátok!!! ♥♥♥ A végletekig belezúgtam ebbe a projektbe! Pedig én se vagyok (egyenlőre :P) valami nagy varró zsönglőr. Hehe :)
A szívemnek mindig kedves, ha a rajzról, vagy egyéb "művészkedésről" van szó. Ez a kis hordozható rajztábla (amitől még mindig OLVADOZIK a szívem... Ahhh...) hihetetlenül jó ötlet. Hasznos, egyedi és ANYA varrta (vagy a mama, vagy valaki, de nem személytelen!!!). Leírást is találtok az elkészítéséről!



Forrás: mermag
Tutorial: mermag


3 megjegyzés:

Franci írta...

Ez nagyon klassz! Megnézem a tutorialt, ha elboldogulok vele, akkor tuti varrok ilyet a fiúknak.

do írta...

Én sem tudok varrni, de ezt muszáj lesz megpróbálni! Kösziiiii!!!

made by darinka írta...

Köszi Noémi, ez fantasztikus! Azt hiszem én is megpróbálkozom vele:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...