2011. március 4., péntek

Földrajz

Ez a szoba egyértelmű üzenetet közvetít. El is gondolkodtam rajta, vajon, ha az iskolákba a földrajz termek (már ahol van kifejezetten ilyen) ehhez hasonló dekorációval lennének ellátva, akkor mennyivel nőne az érdeklődés a tantárgy iránt? A magam részéről úgy vélem, hogy 100%-osan! De lehet, hogy csak én vagyok ennyire, a vizuális inspirációra kiéhezve! :)
Nektek mi a véleményetek? Tönkre tennék a gyerekek? Tetszene nekik? Drága lehet egy ilyet megvalósítani a tanároknak?
Rámentem kíváncsiságból az egyik használt aukciós oldalra, és azt láttam, hogy mind a földgömbök, mind a térképek egész elérhető árakban mozognak... Ha tanár lennék, elgondolkodnék rajta. :)

Forrás: ohdeedoh


1 megjegyzés:

Mörjike írta...

A mi sulinkban anno, bár nem ennyire üde és friss kivitelben de tele volt a föciterem fala térképekkel, a vitrinek pedig dugig földgömbökkel. Sokat nyom a latba egyébként a design, de szerintem mégis csak a tanár hozzáállása a diákokhoz és a tantárgyhoz az ami meghatározó a gyerek szemében.
Minden esetre ez itt tuti követendő példa. :) Köszi, hogy megmutattad!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...