2011. március 23., szerda

Gyerek tervezte

Nekem nagyon tetszik, hogy ily módon támogassuk a kis önbizalmát csemeténknek. Kedves ötlet nagyon. De el tudom képzelni ezt úgy is, hogy nem a szülő, hanem mondjuk a kis tesó hordja a művet. Hm?
Még régebben a Donna játszóházában (spektrum tv-n volt) láttam hasonlót, ami arra szolgált, hogy ne legyen féltékeny a nagy tesó a picire. Hisz így amikor megdicsérik a kicsit, hozzá lehet bátran tenni, hogy a kis ruhácskáját a nagyobbik tervezte, szépítette. :) Ezernyi ötletet el tudok képzelni így. Például egy kiállításra is, én sokszor neveztem rajzversenyre gyerekkoromban és biztosan jól esett volna, ha anyukám az én rajzommal dekorált pólóban jelent volna meg. Hehe :D
Ti milyen ötletet tudtok elképzelni ezen a vonalon?

Forrás: chezbeeperbebe



2 megjegyzés:

Franci írta...

na holnap Ubi ilyet kap ajándékba a fiúktól, névnapjára. Köszi az ötletet!
A kistesós és a kiállításos vonal is tetszik.
Párnahuzaton is el tudom képzelni. :)

Franci írta...

Elkészült, elkészült!!! :) Holnap megmutatom. Köszi még egyszer a tippet!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...