2011. március 2., szerda

Mila álmai

Nem, nem az én Milámról van szó... :P Hanem a fényképek kitalálójának lányáról, aki szintén Mila. :) Egyszerűen fenomenális ötlet! Kratív, ötletes és vicces...
A gyerekszoba blogján találtam rá részletesen, hogy mi a története a képeknek. Ti is elolvashatjátok ITT.




Nemrégiben tanácsot kért egy kedves barátnőm, hogy milyen fotózást készíttessen kislányáról és eszembe jutott ez a kép sorozat (akkor még semmit nem tudva róla) és ajánlottam neki.

El is készíttette Zoyáról (kislányáról) és kis barátjáról. Nagyon klasszak lettek! Nézzétek csak:


Nem mellesleg ez a kislány már egy igazi modell... Nézzétek csak ezeket a fotókat is:


A képeket készítette: Csömösz Georgina és Horváth Bence


1 megjegyzés:

Szilvi írta...

Egy fotós barátnőm ajánlotta minap ezt a honlapot, szerintem nekem is lesznek hasonló próbálkozásaim:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...