2011. november 22., kedd

Újra

Sziasztok!

Az elmúlt időszakban elmaradtak az új bejegyzések, melyek azért voltak, mert kicsit belefáradtam. Egy kis szünet jól jött. :)
Nem mellesleg várandós vagyok ismét, így az első trimeszter velejárói megnehezítették a mindennapjaimat. De most már újra aktívnak érzem magam. Ezért is tértem vissza.

Mostantól igyekszem megint aktivizálni ezt a blogot és sok új ötlettel/tartalommal megtölteni. Mondjuk ünnepvárós ötletekkel, inspirációkkal. ;)
Mit szóltok? Örülnétek nekik?

8 megjegyzés:

Kisnyul írta...

Gratulálok! és ha időd engedi én várom a bejegyzéseidet!

Tipitá írta...

Gratulálok!!:))) Jöhetnek az ötletek!! Ünnepvárósból sosem elég!

Ari írta...

Gratulálok!!!
Várjuk az ötleteket:)

Szilvi írta...

Ó de jó, gratulálok a babához és várom az újabb pósztokat...már hiányoztak!:-)

eralilla írta...

Gratulálok én is. Vigyázz Magatokra, s ha belefér, jöhetnek az ötletek.

Era85 írta...

Gratulálok itt is! Várom az új bejegyzéseket! :)))

Franci írta...

Ez aztán a jó hír! Gratulálok és minden jót kívánok Nektek! :)

Mónika írta...

Gratulálok!!! Örülök, hogy folytatod a blogot :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...