2012. január 11., szerda

Új csemete

Kis változtatásokat eszközöltem ki a blogon... Lecseréltem a fejlécet és az oldalsávban elhelyeztem 4 kis zászlócskát.
Természetesen funkciójuk is van...



Fentről lefelé:

  • Pinterest - Ha valaki még nem ismerné, ez egy amolyan online ötletarchiváló felület. Különböző témakörökben lehet gyűjteni a képes ötleteket. Ajánlom figyelmetekbe, mert oda gyakran un. "pinnelek". :)
  • Facebook - Ezt nem hiszem, hogy ragoznom kéne. Ha még nem vagy a csemete design "fan"-ja, akkor nosza! :)
  • E-mail - Ha találtál valamit a neten, ami szerinted megosztásért kiált, esetleg Te készítetted... Vagy gyerekekkel foglalkozó termékeid vannak és szeretnéd, ha bemutatnám... Írj e-mailt, válaszolok amint tudok. :)
  • NM : blog - Ez a kis zászló pedig a személyes blogomra invitál (scrapbook, kreatív otthon, inspirációk, ötletek és az életünk... ) :)


Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Szívesen veszem ha megosztjátok velem egy hozzászólásban. Előnyére változtattam a blognak?

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...