2012. február 7., kedd

Cukros doboz

Sokan vannak akik nem barátkoztak még meg a Valentin nappal kis hazánkban. Pedig szerintem semmi baj nincs vele... Kedves ünnep, főleg ha nem csak a szerelmes vonulatát fogadjuk el... Az én anyukám mindig volt olyan figyelmes, hogy kinyomtasson nekünk (húgommal) egy szívecskés képet és oda adja ezen a napon. Semmi extra, de azért mindig örültünk neki. :)

A következő napokban én is hozok néhány nagyon egyszerű figyelmes ötletet, amivel a csemeténket lephetjük meg.

A mai világban, amikor százszámra vesszük a termékeket, rengetegszer láthatjuk, hogy kis műanyag dobozba csomagolnak valamit. Játékot, irodai kiegészítőket, de usb-t is láttam már hasonló dobozokban. (Sőt, scrapbookos anyukák gyakran találhatják chipboard kiegészítőiket ilyen csomagolásban! ;))
Nos más dolgunk sincs, mint hogy (egy alapos tisztítás után) megtöltsük némi cukorral, tegyünk rá egy két apró díszt (gombot, szalagot...stb.) és címkézzük fel a csemeténknek. Biztos vagyok benne, hogy örülni fog neki!!! :)


Forrás: elizabethmcarney


Ha tetszett a bejegyzés, akkor kérlek pipáld ki a bejegyzés alatt, a véleményedet legjobban kifejező rubrikát. De persze kommentet is hagyhatsz! Annak még jobban örülök! :)

1 megjegyzés:

Merika írta...

Nagyon jó ötlet Noémi! Mindig sajnálom kidobni a különféle dobozokat, néhányat érdemes tárolni. Jó dolgok készülhetnek belőle!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...